Tack 2015!

och ett stort tack till mig själv för denna mänskliga utveckling..
 
Ett år som bara blivit bättre o bättre!
Året då jag vuxit som människa på så otroligt många sätt..
Då mina så kallade murar rasats en efter en..
Det har inte alltid varit lätt att hitta sig själv, det har ärligt talat varit obehagligt stundvis, men det har varit värt det!
Att visa sig svag, att kunna gråta inför andra, att våga erkänna att man tappar kontrollen då o då..
Det är ingen svaghet, det är en styrka, har jag fått lära mig..!!
Och de personer som fått mig att hitta mig själv vill jag bara säga ett stort tack till!
Det var behövligt att inse att jag bara är människa, ingen robot!
 
För att sammanfatta detta året på kortast möjliga vis så vill jag punktmarkera vissa saker som hänt o som gjort detta året så grymt bra!!!
 
1. Gran Canaria!
 
2. Sommarens alla härliga äventyr!
Sett såååå mkt fin natur och roadtrips is the shit!
 
3. Bröllop i Norge
 
4. Painball med ett glatt gäng!
 
5. En höst som bjöd på massa go träning och glädjeskutt i växjö.
Bara jag som tycker att hösten gick väääldigt fort??
Inser att den bara försvann typ..
Vad har man gjort? haha
 
Tyvärr förlorade vi återigen en kär familjemedlem i somras..
Och det har varit en tuff tid för många av oss och tomheten kommer följa oss resten av våra liv.
Men säga vad man vill, denna familjen tar sig igenom allt, vi är starka ska ni veta!
 
 
Jag kan stolt säga att jag verkligen har gett ALLT jag kan inom träningen..
Jag har utvecklats och har aldrig varit i så pass bra form som idag!
Jag har gjort 147 pass på friskvårdscenter i år..
O idag gjorde jag årets sista pump med syrran o E...
 
Och även börjat träna löpning..
 
Jag har målet att springa VP-milen tillsammans med min Dreamteam Ringvägen-partner i sommar!
Tiden skiter jag i, målet är att ta sig runt!
Att utmana mig själv och göra nått jag aldrig trodde va möjligt..
Just nu ligger jag på 5-6 km utan större problem..
men milen är lång, än så länge..
Hoppas på att våren kommer tidigt så jag kan ge mig ut utan isiga gator..
 
Nu ska jag sätta igång o baka lite inför kvällens nyårsfirande..
Ser fram emot en trevlig kväll...
 
Hoppas ni andra haft ett bra år och att 2016 blir minst lika bra..!!
 
Tack för allt vänner o familj!
Nu tar vi nya tag!
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0