Varför är det så svårt..??!

Jag hittar inte motivationen till att gå till gymmet o köra egna pass..
Jag känner mig så vilsen..
Hur gör man?
Jag älskar gruppassen, det står någon o säger vad jag ska göra, musiken spelar så högt att man kan skrika, svära o flåsa utan att någon hör det..
Man får energi av alla andra o man ger inte upp i första taget för man dras med av alla grymma människor som sliter lika hårt som jag...
Sen kommer man till gymmet, står där på gåbandet o tänker "aha, nu da?"
Känner mig totalt LOST!
O det irriterar mig..!!

Jag har så jäkla bra schema nu, kan gå till gymmet både innan och efter jobbet många dagar med vill/vågar inte...

jag skulle kunna gå ner o köra kortleken i salen med vikterna till hjälp..
Jag skulle kunna köra hundringen, en WOD eller liknande..
Men i salen, för ute i gymmet känns fel...

Skrev till en vän idag o undrade om hon skulle dit, för då känns det inte lika konstigt som o vara ensam..
Men tyvärr va hon upptagen, så vad gjorde jag?
Sket i det !!
Tog en promenad på 1 timma i blåsten,o gick o blev irriterad på mig själv..

Vill hitta glädjen i att gymma, vill känna samma utmattning som efter gruppassen, vill våga ge mig utmaningar på egen hand..

Ibland tänker jag att det skulle underlätta massor o får mer tid på kvällarna..
Men det är ju för fasen då passen är, som jag tycker är så sjukt roliga..

Ojoj vilken ilandsproblem:D

Hur gjorde ni för att hitta motivationen till gymmet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0