Vi är ett år äldre!

idag är det min o syrrans dag.. 
En dag jag inte kom undan i år heller.. 
Att fylla år va kul upp till 25 typ, nu är det mer en ångest!!
Man blir ju liksom äldre, åren går o jag hänger inte med!! 
Men men, det rättvisa i det hela är att alla gör det:) 
va uppe hos födelsedagsbarnet o tog en fika.. 
En nyttig sådan såklart! 
 
en variant av Philadelphiaglass på chokladnötsbotten typ.. En god variant! 
Sen har jag lagat lite mat o styrt hör hemma på min lediga dag för att sedan köra ett bra pass kick/Box med syrran.. 
Eftersom jag under senaste pumpen fick spy-känningar så har jag börjat fega ur för att inte känna av samma känsla igen, där av höll jag igen lite för mkt men avslutade bra!!Syrran kör som vanligt som en galning o resultat får hon:) 
bra jobbat!!
 
Vill tacka alla som på ett eller annat vis gett mig uppmuntran på min stora dag!! Ni är för Goa!!<3 
 
Tur att det dröjer ett helt år till nästa gång dock:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0