Tuff vecka!

äntligen har jag jobbat klart mina 6 arbetsdagar.. 
Varit ganska krävande efter en veckas semester att ställa sig i en kassa o börja prata så förbaskat igen:D 
men å andra sidan behöver jag inte re så förbannat som jag gör haha.. 
efter dagens jobb körde jag hem o gjorde en ny soppa på broccoli, potatis o lök.. 
Helt ok, o smidig! fräste några solroskärnor med spiskummin o det gjorde massor att ha på:) 
sen körde jag ner till vrum en sväng o fixade en grej.. 
 
nu ligger jag i soffan o päser.. 
Ska åka med syrran o barnen till Kalmar imorgon o träffa sussiesolsken:) 
ser vi fram emot !! 
O solen o värmen som lovats under morgondagen ser jag oxå fram emot !! 
Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0