Gamla låtar!

ikväll blev pumpen inte alls som väntat, det blev mycket bättre!! 
En av favoriterna till ledare och hon hade valt att byta ut alla låtar vilket är både spännande, roligt och energikrävande :) 
jag tycker om sånt, att komma till ett pass utan att veta vad som väntar.. 
Blir ganska lätt så att man hamnar i ett slags hamsterhjul o det blir lite enformigt.. 
Passen körs i ca 4 månader o efter ett 10tal ggr är man sugen på nytt! 
Så det va mkt uppskattat men gamla godingar från tidigare pass, trots att man glömt bort en del! 
Varje muskelgrupp fick känna en liten chock, vilket känns finfint:) 
 
kommer ha träningsvärk i dom alla haha!! 
O det va skönt att kunna ta ut sig utan att känna "matthet" som jag gjort i snart 3 veckor.. 
Bara en envis hosta kvar, som höll mig vaken på tok för länge i natt!!
så idag gick jag på autopilot på jobbet, de få timmarna jag va där.. 
 
så nu är det dags att sova känner jag!! 
Imorgon taggar jag combat, va länge sedan jag va på ett pass på gymmet.. 
Men sista omgången innan byte nästa vecka så ska slå så svetten flyger:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0