Inte som planerat, alls..

Vaknade tidigt idag, o kunde inte somna om..
så första kaffet slank ner redan vid 6,15..
 
Min planerade tatueringstid blev inställd ca en timma innan jag skulle dit..
Behöver jag säga att jag blev bitter??
 
Där gick dagen utför..
 
Skulle ner till en saknad vän i vrum på eftermiddagen, men hade sådan tur att hon hade tid för mig redan på förmiddagen så jag slapp sitta o glo hemma...
 
Sen va jag på Haga en snabbis o åt innan jag lyckades klämma in en spontan klippning....
vilket va mkt behövligt o skönt att få gjort nu när mina lediga vardagar blir väääldigt få framöver...
 
Lyckades även få plats på kvällens combat så jag kunde slå ur mig ett o annat ur huvudet med bästa syster o E vid min sida...
 
Men, annars har de sista dagarna bestått av på tok för mkt gott, vilket visar sig på vågen nu mina vänner...
O det är ju inte riktigt kul att stå på combaten med magknip o yrsel pga att man inte lät bli chokladen i bilen hem...
MORR!!
 
Det är så konstigt med min kropp..
Även att jag rasade ner i början av året så stod jag still ganska länge på samma vikt, men förändrats en del i utseendet...
Denna magen är inte kvar kan jag erkänna..
 
Varför lägger sig "fettet" på mage o lår istället för på ryggen där revbenen syns jättetydligt liksom??
 
Tänkt om man kunde få välja:D
 
Jag är väldigt stressad just nu, o det är därför jag hamnar i mina sockersug..
men vad fan hjälper det mig??
Blir ju bara ledsen på mig själv efteråt..
O när jag är på passen så mår jag så bra av att se mig själv i spegeln o det ska väl vara motivation nog att förstå att jag klarar mig utan onödig skit i kroppen..
 
Pratat lite med min DTR ikväll o fått lite pepp..
Så nu hoppas jag att hjärnan är med mig en stund till o att jag ska hålla huvudet högt för vad jag faktiskt åstakommit hitills!!
 
Nu lägger jag denna måndag bakom mig med både trevliga o betydelsefulla möten men oxå en o annan besvikelse o laddar för en tidig dag på jobbet...
 
O så ska jag se till att andas oxå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0