Löpningen!

jag har fastnat för löpningen, den ger mig någon form av frihetskänsla.. 
att vara rökare o samtidigt klara av detta tempo är något jag är väldigt nöjd med.. 
Jag har lovat både mig själv o en läkare att sluta röka under 2016.. 
det skrämmer mig, rädd för hur det kommer gå på jobbet, men samtidigt vet jag att det bara är för en stund, men ändå.. :/
 
nu har jag fått lite olika varianter av intervaller på 5 km av en tjej så är sugen på att ge de en chans, men svårt att ha koll på tider med telefon så ska köpa en klockså som mäter framför allt distans o tid., pulsen är jag inte så intresserad av.. 
 
dagens runda gick liiite snabbare än sist.. 
Man springer lite snabbare när man är i tät skog o livrädd för vildsvin:D sjunger högt gör jag oxå för att skrämma dom!
tur att jag inte möter någon haha!!
när jag kom tillbaka så gjorde jag triceps o bicepsarmhävningar tills armarna sa stop.. 
Det är något jag verkligen gillar..
egoboost att bara nöta armhävningarna på passen!!
imorgon är det jobb i några timmar, massa att göra så hoppas inte det är kundkaos:/
sen är det ledig måndag o tatueringen ska bli klar!!
ser jag fram emot! 
 
Nä nu ska jag vila lite.. 
 

Kommentarer
Postat av: Nanne S

Du är så jävla grym Pila! Stolt DTR-PARTNER o jävligt imponerad!Du som sa att du inte kunde ens springa 200 m!

Svar: Haha tack!! Att jag den gången klarade 5 km utan att stanna gav mig en kick!! Så tack ska du ha!!
Pila

2016-04-09 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0