Vilket pass!!

har hela dagen sneglat på kexchokladen vid kassan.. 
Varit trött o lite småstressad så kroppen skrek efter socker o energi..
men jag klarade det, vilket kändes grymt bra då jag ikväll gick ner o körde ett av de bästa pumppass jag gjort!!
hela VBK va på plats o stackarna slaktades totalt.. 
svårt för nya o veta vad man vågar lägga på i vikt! 
Men jag är mycket nöjd över det jag gjorde! 
Testade en ny pwo, o jösses va den gav "pump" i kroppen!
Ska nog köpa den..
249kr för 200g..
 
man är skapligt nöjd när spegeln visar detta när man kommer hem.. 
Motivation delux för mig!! 
 
Eftersom jag intw riktigt har samma planering av mat nu för tiden blev jag tvungen att ställa mig o göra kvällsmat o lunchlåda efteråt så blev ganska sent.. 
Men åh va gott det är!!!
Lite bcaa slank ner oxå..
måste ju skydda de små musklerna o hjälpa återhämtningen.. 
 
Inatt sover jag som en klubbad säl!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0