Då va man 29 år!

helt sjukt va tiden går.. 
ett år kvar till 30:/
uscha!!
 
men gårdagen blev så mycket bättre än jag föreställt mig.. 
Massa fina meddelanden, lite snap-sånger, samtal, presenter o ett så himla fint blombud..:) 
 
slängde in ett lunchpass pump när jag ändå va ledig.. 
Sen blev det lugn o ro hela eftermiddagen tills jag plötsligt o oväntat fick veta att någon valde bort "viktiga" saker för att ge mig den tiden istället på min födelsedag.. 
Så tacksam!!
 
efter en stund kom en vän o vi drog o hämtade lite god mat o landade i soffan allihop.. 
Så enkelt, så gott o så himla uppskattat!! :) 
 
tusen tack alla som på ett eller annat sätt uppvaktat mig på min dag.. 
 
Idag va det upp vid 6 o efter frukosten blev det en snabb promenad för att piggna till.. 
Snart bege sig mot jobbet!!
 
välkommen härliga fredag!:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0