VIlken underbar helg...

En fredagskväll hemma i soffan förvandlades på bara några sekunder till en helhelg fylld av allt det fina jag vill ha i mitt liv...
 
Jag har träffat många nya människor, gått all in en solig eftermiddag i en skog med en yxa (vi kan kalla det träningspass då det bokstavligt talat rann svett om mig)
Blivit bjuden på massa god mat o blivit totalt bortskämd med allt va det innbär...
Alla hjärtans dag har fyllts med massa överraskningar o trevligheter så som att ha en del av familjen samlad i bäckseda för middag o lite kalas för alla som fyllt/fyller år..
Det uppskattas så otroligt mkt att kunna träffas så här, o snart räknar vi ner dagarna tills HELA familjen är på plats..:)
 
Jag såg en lugn helg framför mig i fredags, att den skulle bli så här bra kunde jag inte ens drömma om...
Någon påstod att det va dags att välja ut en tatuering.. :P
Jag lyder!
 
Kärlek till er mina fina vänner o familj!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sis

Du e så
Värd detta fina du! Tack för igår å vi har en dejt bara du å jag å fundera på vart den bär av! Kram

Svar: Tack snälla du:) o tack för hjälpen med mat o allt..!! Ja vi får klura ut nått ritkigt kul att göra.. Kramar
Pila

2016-02-15 @ 06:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0