Dagarna går fort..

Hinner knappt med i svängarna..
 
men försöker hinna med min träning så gott det går:)
 
I söndags va det cirkelfys, typ..
vi skulle ha en annan ledare men hon fick förhinder så jag o J bestämde oss för att gå in o köra lite egna övningar när vi ändå va där..
Vi fick med några till o vips trillade det in fler o fler o tillslut va vi 19 pers i salen som valde att köra ett eget cirkelfys..
En höll i uppvärmningen, en annan på tiden o övningarna blev så gott de samma som vi brukar..
Va kul att det ändå blev av, o att vi alla tog tag i det så pass bra..:)
 
I igårkväll blev det inget hemmapass combat då jag inte hade tid..
O idag va det för sent för att boka sig på crosstraingen så va nere o körde eget på gymmet...
Det kom fram en man som gav lite tips o pratade lite så körde mest överkropp, men avslutade med frivändningar o annat med stången i salen..
Där man känner sig hemma...
Tycker det är skitsvårt att få till nått "bra" själv..
Man vet inte om man gör rätt, vilka exakta muskler som används, om man ska köra tyngre eller fler reps..
 
Vilsen delux....
 
men men, alltid gör det väl nått...
 
min kropp är fortfarande fuckad o jag känner mig för smal när jag ser mig själv i spegeln...
tänk att det kan bli så, att ena stunden se sig själv för stor, för att vips stå där o sucka för att det ser lite väl bra ut..
Men jag äter, och har aptiten..
Vilket är tur det:)
 
Nåja..
Nu ska jag sova, tidig dag på jobbet imorgon...
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0