Gick ju inget vidare...

haft fler dagar med knäproblem nu..
vissa nätter vaknar jag av det vilket stör mig enormt!
använder knäskydd på passen o tar linnex (extremt) värmande liniment..
hoppas att det ska hjälpa o ge mig friska knän igen! 
Kvällens combat med L o E gick inte alls så bra som jag önskat! 
inte nog med att knät tjurade vid saxhoppen så kände jag mig orkeslös o lite smått seg i skallen..
men så blir det ibland, men nu tänker jag inte sura för det längre..
jag va där, och jag gjorde va kroppen tillät mig att göra.. 
 
På tal om positivt tänkande, läser en bok jag fått låna..
"det sitter i huvudet" 
o visst är det så! ALLT sitter ju där! 
Valen hur man ska tänka, valen hur man ställer sig till situationer, valen hur man reagerar o valen att vilja eller inte vilja! 
det här med psykologi är riktigt intressant, o jag tar gärna fler boktips om någon har:)
 
idag har jag haft turen att vara ledig! 
Solen har varit här o jag va nere på stan o lyxade till det med klipp o färg:)
Är grymt nöjd o hoppas att färgen sitter bra för gillar den enormt Mkt..
 
sen gick jag in i gallerian o shoppade lite nya smycken o annat smått o gott för jag ansåg att jag hade en bra månad ekonomiskt..
men vad möter jag när jag kommer hem..??
Räkningen på skatten på bilen..
så det va den lönen:D
såg dock att min summa va en piss i havet jämför med någon annans stackare:D
det kostar att ligga på topp!
meeeen, vi lever bara en gång!
kom ihåg det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0