Jag kommer inte tillbaka..

nä, så får det faktiskt bli.. 
Jag har min instagram där jag delar min vardag, det räcker där! 
 
Jag hade i varje fall en bra semester, trots dåligt väder.. 
Fick träffa vänner o familj,  göra utflykter, besöka Öland o utmana mig själv på olika sätt.. 
Träningen har kommit på 2 plats, eller nä, 4e kanske., 
inte bra alls, varken för kropp eller knopp..
Rutiner är viktigt för mig, det finns inga just nu.. 
Semesterschema på gymmet sätter käppar i hjulet, o nu finns det för mkt annat som jag kan lägga tid på.. 
Att ta tag i egen träning är inte lika lätt som de låter../:
har vp-milen om en månad o sist jag sprang överansträngde jag knät o känner det fortfarande.. i värsta fall får jag lunka runt..
 
nu ska jag fylla tre härliga dagar med båtäventyr, en roadtrip med kärleken o en stund med familjen:) 
vad mer kan man önska sig efter en intensiv arbetsvecka..:) 
 
Avslutar denna blogg med en bild som viskar om framtiden.. 
 
Jag hoppas o tror att detta är början på nått stort o vackert.. 
 
Tack för dessa 6 år på bloggen.. 
kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0