Lediga dagar !!

efter 12 svettiga dagar på jobbet fick jag tillslut ledigt! 
O startade fredagskvällen med lite studenfirande med god mat o trevliga människor.. 
fick låna en jättefin klänning av bästa L så kände mig lite extra festlig den kvällen.. tack för hjälpen!! :) 
lördagen kom med härlig sovmorgon o frukosten ute i solen.. 
Efter det fick jag med mig ett mysigt sällskap på promenad!! 
Sån härlig känsla att gå med hund, saknar det!!
 
han inte tillbaka förän åskan kom o himlen va vackert mörk! 
Men vi hade tur då det inte kom över oss o den planerade grillningen vid sjön gick vägen!! 
Mmen fick ta skydd för blåsten bakom den enorma rhododendronbusken !
på eftermiddagen smet jag hem o väntade in kvällsgästen som kom med massa godsaker i drickväg.. 
Så vi svullade pizza o va ute på jävelskap o drack fram till 5 idag på morgonen.. 
 
Fråga inte hur jag mår bara:D 
nu lapas det både sol o vatten o väntar in en kalipermätning framåt kvällen.. 
Återkommer om den senare.. 
 
Ledig måndag väntar med start på bästa stället o sen är det release på nya pumpen med syrran på eftermiddagen..
Sen väntar 11 nya arbetsdagar på mig.. 
Nu ska jag bli människa igen O njuta av denna ledighet!! 
 
Tack till er alla som får mig att må bra, skratta o inse mitt egna värde!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0