Välkommen juni !!

ny månad var det här, en sommarmånad som man brukar kalla den.. 
O sommar är det verkligen.. 
Ca 28 grader varmt på dagarna o det står helt still på jobbet vid kassorna..
svårt o fokusera på alla kundnr o siffror efter ett tag:/
men är nog bara att vi är ovana vid dessa temperaturer..
 
ny månad betydde viktkoll, o ja, lite låg är den allt..
men jag äter, stundvis helt fel..
men 10 pass o 2 löparrundor fick jag ihop i maj så antar de förbränt bra..
ska på ny kalipermätning på söndag, så ska bli spännande o se fettprocenten mot för ett halvår sen, då jag vägde 7 kg mer.. 
Tycker att magen är ok nu, men på tok för "tanig" över rygg o nyckelbenen.. 
Ja, till o med jag ser att det inte är sunt! 
Men samtidigt ska jag inte behöva välja dåliga val att äta för att stanna i vikt.. 
Vill ju öka i muskelmassa liksom.. 
Svårt detta!!
men antar att om jag äter mkt proteinrik mat så ska det sköta sig själv..
ikväll blev det ett svettigt pumppass, snarare självplågeri än skönt.,
men känslan efteråt är finfin! 
o imorn blir det crosstraining, då har jag iaf gjort 2 pass denna veckan för sen väntar massa trevligheter på min lediga helg :) 
 
så nu ser vi till att njuta av juni på alla sätt o vis!!
klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0