Jomensåatteee!!

ni vet, jag hatar bilar!
verkligen hatar! 
Har inte haft annat än strul med dom, o min senaste har kostat mig massa pengar..
visst, service har kostat men värt det då jag nojar som vanligt över fel o ljud!
men förra veckan byttes stabstaget, 1300 spänn (Samma dag som tatueringen på 2000 spänn) 
o igår va det dags igen då bromsarna gick åt helivete o fick körförbud o lånebil! 
 
O pang så blev det 5000 kr till på den smutsiga jävla pärlan!!
 
åkte till jobbet med ett humör som ingen vill möta! 
så less på utgifter som är av denna sorten! 
Hade jag nu inte varit ekonomisk under alla år så hade jag inte haft råd att varken laga bil eller betala hyran:/
 
meeen, jag vet! 
Världsliga ting! 
Men ändå svider det lite.. 
 
jaja, nu när det ökar i arbetstid blir det mer i lön o mindre tid för shopping:D
 
nu ska jag hoppa i löparkläderna o se hur konditionen är.. 
Önska mig lycka till;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0