Lite ledighet!

I måndags var det kortdag på jobbet o sen va solen med mig fram till kvällen..
Det blev däckbyte som gjordes liiite smidigare denna gången än vanligt:D

Sen kom en ledig tisdag, och jag har numera börjat gå upp tidigt..
så vid 7 va kaffet igång och vid strax efter 8 va jag på väg till växjö för att spendera lite pengar o tid...
Träffade J där och vi gick o inspekterade Medley´s träningslokaler...
Säger bara en sak, vilken proffsig service !!
En kvinna följde med oss runt överallt och gick igenom alla salar och hade full koll på allt..
De har 110 gruppass i veckan, o ja, det fanns ett aningen större gäng pt´s och tränare än här i stan:D
Så nu har J lite mer kött på benen och det blir ett o annat combatslag i den stooora salen:D

Köpte inte mer än 3 tröjor så blev inte så mkt som jag trodde, vilket kanske va lika bra:D
Eftermiddagen blev lugn med lite städning o soffhäng för att sedan gå till en tjej för eget utepass...
Vi körde lite olika övningar o gick igenom hela kroppen..
Inte direkt svettigt, men skönt att röra på sig i den kyliga kvällssolen...

Idag går ögonen i kors efter 5 timmars sömn..
Det där med kaffe sent om kvällarna är inte alls bra alla ggr:D

Så nu ska jag kämpa mig igenom denna arbetsdagen, men det ska säkert gå bra..!!

Hoppas ni får en fantastisk onsdag mina vänner..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0