Morgongym!

Då jag börjar lite senare idag så kom J med förslaget att träna innan frukost..
behöver jag berätta min första tanke!!?
men tillslut insåg jag att det va värt att ge det en chans! 
Så kl 8 idag va vi på gymmet o körde armar i salen.. 
Det är fortfarande väldigt ovant, men så länge det "gör ont" gör man väl nått rätt?
hur kör ni på gymmet!?
antal rep X nått o olika övningar, eller kör ni pyramider, eller bara köööör till musklerna säger stopp!?
Pila är vilsen förstår ni!
haha!
men blev iaf 50 min o man är lite stum nu.. 
Men frukosten satt fint kan jag lova, o kaffet, vad hade man gjort utan kaffet!!!
 
snart jobb, sen laddar jag för långfredag:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0