Ny bok o tacksamhet!

alla har väl sett Kalle på tv!?
han har även skrivit en bok, o jag hörde väldigt gott om den så idag slog jag till:) 
Återkommer med min egen uppfattning senare.. 
 
imorgon är det som sagt dags att ta tag i träningen igen.. Om jag nu inte åker på äckelsjukan som stackars syrran med familj lider av just nu! (Va där i förrgår:S)
 
att få till 3 pass i veckan är min önskan.. 
Men går det inte alltid så får jag lösa det på andra sätt.. 
Löparskorna är ju inte så svåra att hoppa i om något pass prioriteras bort.. 
Blir som jag skrivit mkt mer jobb framöver så lediga vardagar är inte så vanligt längre.. 
Så nu är det dags för Pila att hitta lösningar som ska kunna fungera I vardagen.. 
 
kan fortfarande inte förstå hur vågen kan visa dessa siffror, efter allt detta ätande under de sista månaderna.. 
Men det syns att saker o ting har hänt trots att kilona stått "still".. 
eftersom jag inte tränat på 17 dagar idag så antar jag att musklerna minskat o magen vuxit:P
o konstigt vore det ju annars.. 
Det är svårt att hålla sig borta från fikat när man blir bjuden lite här o där.. 
Men lagom är bäst, o så länge jag tränar o håller fettförbränningen igång är det inte farligt..
men nu i slutet har jag då o då hoppaT över middagar o ätit mig mätt på annat.. 
O det är inte alls bra..
har även märkt att jag varit tröttare o mer anfådd när jag ätit mkt socker under en dag.. 
 
så det ska bli skönt, behövligt, kul men oxå väldigt utmanande att komma tillbaka till träningsrutinen!!
 
träning ska inte vara något jobbigt, det ska vara en glädjande investering i sig själv!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0