Pain!

Jag hade nog förträngt hur ont det gör stundvis att tatuera sig...
Ryggraden va nog det värsta jag hitills varit med om...
 
Har suttit timmar framför datorn för att hitta nått jag vill ha..
gick dit idag med nått slags hum..
Men blev helt annorlunda i alla fall..
Eftersom det är en cover på en annan så måste man tänka om lite...
Så den blev dubbelt så stor som jag först tänkte mig...
Så pass att den inte hann bli klar... :/
Så ska tillbaka om en månad o fortsätta fylla i...
 
Den frossan o huvudvärken jag haft efteråt var inte o leka med..
Jösses va kroppen säger ifrån vid smärta...
 
Så nu får vi se hur länge jag behöver vänta på att få träna pga denna läkningen...
Har fortfarande en envis hosta, speciellt om kvällarna...
O hostade ju sönder nått i sidan av revbenen så har svårt för att lyfta eller ligga på den sidan...
Så lyfta vikter känns lite svårt än...
 
Men, jag har bokat combat på måndag..
Får se om jag behöver boka av mig senare...
 
Nu är det två veckor jag haft skiten...
Blääääää....
 
Jaja..
Det får bli som det blir...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0