Påsk va det häääär...!

Efter några timmar på jobbet med bästa L i fredags så bar det av för påskmiddag hos päronen...
O jag tror inte ni kan förstå hur tacksam jag är när jag sitter vid det middagsbordet med heeeela familjen..
Då bror bor i Norge så är det sällan alla i hans familj har möjlighet att vara lediga o kan följa med, men nu satt vi där, allihop..
 
Vi hade lite tävling i luftgevärsskytte vilket va utklassning delux men ändå så roligt o uppskattat av alla..
 
Lördagen kom o efter en god frulle så fick jag med mig en fining ut på långpromenad med goaste vovven...
Det är en härlig känsla att få gå med en hund, det får mig att tänka tillbaka på tiden med familjens älskade hundar..
Saknar dom lite extra mkt när jag går där med ett koppel i handen...
 
Eftermiddagen kom o jag hann storstäda o få fönstrena putsade, sååå skönt..!!
 
O eftersom det va så trevligt att umgås med hela familjen fortsatte vi i samma spår och va på discobowling och visade att även vi kunde göra strike efter strike.. haha....
 
Sen blev det kinamat och vin hos syrran fram tills vi alla va nöjda för kvällen...
Så uppskattat, så trevlig, så härligt att få vara samlade så där...
 
Idag va det söndag o jag körde ner till Vrum igen...
Hämtade lite grejer på Haga och sa hej till mormor..
Sen styrde jag bilen hem igen för att hoppa i träningskläderna o köra ett pass cirkelfys med syrran o L...
Gick kalasbra, o syrran är grym!
När vi sprang runt på uppvärmningen tittade jag på henne i spegel o tänkte "hur kan den kroppen burit två barn?"..
Hon har lyckats bra, och ni ska veta att hon kämpat och kämpar fortfarande..
Det händer inget om man inte jobbar för det..!!
 
Du är en sann inspiration syrran, för mig o för många!!
 
Som jag skrek i slutet, KÖR, DU VET ATT DU ÄLSKAR DET!
O visst fan älskar vi träningen!!
Woop woop!!
 
Imorgon är det måndag, o kort dag på worket...
Inte mig emot:)
 
Hoppas ni haft en lika bra påsk som mig, för det va ta mej tusan den bästa ever!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0