Så glädje!!

eftersom jag börjar sent idag så passade jag på att köra ett lunchpump!
o vilket jävla pass det blev!!
antar det va gårdagens sockerbomb som gav energin för stången bara flög o benen gjorde allt jag ville!!
axellåten som är värst gick kalasbra, vilket gav mig endorfinrus från topp till tå!!
helt sjukt!!
 
Imorgon är det vägning, får se hur den ser ut..
jag ser annorlunda ut, det vet jag..
men skärper jag mig o försöker få ihop fler pass än dom fjuttiga 6 pass det blev i mars så är jag snart back on track igen.. 
Funderar på utepass i helgen..
borde hitta nått däck någonstans haha!!
 
nu är jag så uppe i varv så denna dagen swishar nog förbi på jobbet.. 
 
nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Roligt att se dig med ett stort vackert leende. :) Hoppas din påsk har varit fin.

2016-04-02 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0