Torsdags-skryt

Ikväll va det dags för pump igen, veckans tredje pass..
När benen börjar skaka efter låt 3 av 10 då är inte kroppen van kan jag erkänna...
O när man mår illa rakt igenom hela passet, då är man ganska sliten:D
Men känner ändå att jag gjorde det bra, och är nöjd!..
 
På tal om nöjd..
Det är oförskämt att få ha den kropp jag fortfarande har efter mitt ätande...
Och efter kvällens pass så är jag glad för att det jag kämpat med fortfartande syns...
Det har hänt en hel del med mina axlar o nacke sista tiden.. Men mina små biceps är inget o skryta med iaf:D
 
Men när man står där o ser sig själv i spegeln o tycker om det man ser, då undrar jag varför man inte tar tag i sig själv o ger gymmet en ärlig chans..
 
Jag lägger tex 6 minuter på triceps på det passet..
6 minuter?!
Vad kan man försvänta sig av det liksom?
Visst, det händer saker, det har ju hänt en del..
men ska det hända mer så måste jag ge varje muskelgrupp mer tid..
 
jag kom på mig själv sakna utepassen innan..
Vällta däck tex, få ut frustrationer...
 
Det finns mkt man kan göra för att hålla igång kroppen, det behövs bara lite fantasi...
 
Nu är det inga fler pass bokade denna vecka..
men ska försöka ta o springa en runda under helgen tänkte jag..
Se hur konditionen vill sammarbeta med mig efter förkylningen...
 
Imorgon är det fredag, o kortdag på jobbet..!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0