Glädje

igår va det pump, ikväll crosstraining! 
Kroppen säger "men orka", huvudet säger "soffan o en godispåse vore fint till kvällen".. 
Men jag lyckades ta tag i mig själv båda dagarna o får komma hem med glädjerus både igår o idag!!
att besegra sin egen latmask och få slå godismonstrena på käften är en vinst i sig, men att få ge sin träningspartner en svettig high five med ett leende är ta mej tusan värt varenda muskelvärk o andningsnöd haha!!!
 
imorgon är det fredag!! 
Vad som sker då får tiden utvisa.. 
Ikväll är jag i vilket fall jävligt nöjd med min karaktär!!
 

Kommentarer
Postat av: Nanne S

Så jääääävla snyggt!!! Go Pila fakking GOOOOOO! 💪💪💪💪👊

Svar: And I fakking doooo it nanne-snutt Hahaha!!!!!!
Pila

2016-05-26 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0