Värmen

som ni alla märkt så är det varmt o härligt sommarväder!
men kan säga att det är hektiskt på jobbet då alla vill ut i trädgårdarna o alla växter kräver määängder med vatten..!!
har nu jobbaT klart för denna helgen o ska nu ladda om för en ny vecka.. 
Men på fredag går jag hem 17.15 o är ledig i 3 dagar:)
wiii! 
 
Igår blev det en trevlig grillkväll hos syrran men alla nära o kära:) 
lite fotboll, lite musik o härlig stämning.. 
Innan sängen kallade drog vi oss ner o kollade på crusingen en kort stund.. 
Mkt liv o rörelse på stan, vilket är kul! 
 
trots värmen måste jag ner o få svettas lite på cirkelfysen känner jag.. 
det gör mig på bättre tankar! 
 
Hoppas att veckan går snabbt o smärtfritt! 
o framför allt att vädret stannar till min ledighet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0