Vilse i pannkakan!!

en fredagskväll som började med att jag tog mina grejer o lämnade stressen o körde mot lugnet..
 
 
 
 
Sen fixade jag lite överraskningsmys till en lika sliten människa som mig!!
Blev mkt uppskattat:) 
sov som en sten natten till igår o klev inte ur sängen förän 10,30:D 
behövde verkligen den sovmorgonen kände jag.. 
Efter frukosten tog jag mig en runda i skogen o filosoferade bland skog, grusvägar och fågelkvitter.. 
Så härligt!!! 
Eftermiddagen bestod av lite städ och soffhäng innan det blev middag på bortaplan med trevliga människor.. 
 
Idag blev det typ en repris av gårdagen.. 
Men vaknade tidigt så slog på stort med brakfrukost! 
Sen skulle jag ge mig ut på en promenad på nya vägar!! 
Mycket klantigt gjort!!
tänkte flera ggr vända då jag inte visste vart jag va på väg..
 
men med hopp om att hitta rätt så fortsatte jag o tillslut, 2,5 timma senare va jag tillbaka:D 
kunde ju inte ringa o be någon hämta mig heller för jag visste ju inte vart jag va..
 
så typiskt mig:D 
men dyngsur o trött i benen va det gott med värmande kaffe!
nu gör jag inte mer idag, utan ser fram emot middag i huset bredvid framåt kvällen.. 
imorgon är det ledig måndag, o den ska bestå av shopping med Dtr o avslutas med combat med syster:) 
ser jag mycket fram emot!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0